UPDATE

FREDAGS strosade jag och eric runt i stan. kollade på jackor (hittade en som jag blev tok kär i) och åt thaimat på ett nytt ställe. eric fick med sig en ny keps hem, men jag köpte inget. förutom fredagsmys på 4gott då 👅👅 hehe..

LÖRDAGS kollade jag sverige-bosnien på ullevi med laget. efter matchen tog vi tillfället i akt och träffade spelarna! hur kul som helst! 💛💙
åkte sedan till Kungälv och handlade det vi skulle ha till grillkvällen hos babs.
kvällen avslutades i ett fantastiskt fint hus med helt underbara människor som ger så mycket. mer sådana kvällar tack! 💗 

SÖNDAGS gjorde jag min plikt och gick o röstade innan det var dags för samling. och nej, jag tänkter inte slösa min energi genom att yttra mina åsikter om SD här och nu. kommer nog en annan gång, när man måste få skriva av sig. 
ang matchen mot Ulricehamn vann vi den med hela 1-6 (0-1) 😄. 
kul och spela även fast inte allt stämde för mig. men viktigt med 3p! 
 
MÅNDAG (idag) har jag jobbat och väntar på att Eric ska komma. träning ikväll annars inget mer planerat! 
have a nice one ✌️

bjuder på lite pic's 

SWE-BOS










hemma hos babb







gameday




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback