27 Sep. 2014

godmorgon 🐾 
ligger just nu i sĂ€ngen, lite smĂ„ trött.. eric Ă„kte precis frĂ„n mig till sin egen samling, men tĂ€nkte iallafall gĂ„ upp och fixa lite go frulle snart. 
kl 13:00 idag spelar vi match mot Ă€spered hemma, och det Ă€r sista matchen för sĂ€songen! sĂ„ hade vart kul och avsluta bra, Ă€ven fast tredjeplatsen redan Ă€r sĂ€krad. 
efter matchen skall vi Ă€ta med laget, sen till jeffson för att föra och kolla arsenal(?) sen vidare till o'learys och tillsist vingla in pĂ„ nĂ„gon krog đŸč. 
sounds pretty good! 

IGÅR var jag pĂ„ utbildning frĂ„n 09:00-15:00 📚. 
efter det mötte eric mig utanför med bilen??? DEN JÄKELN HAR ALLTSÅ TAGIT KÖRKORT UTAN OCH ENS SÄGA NÅTT 😄😄😁🚙💹💗 
haha du Ă€r sĂ„ fruktansvĂ€rt grym!! 
detta firades sjĂ€lvklart med att vi Ă„kte och köpte thai och kĂ€kade med hans familj 😍. 
efter maten Ă„kte vi och hĂ€lsade pĂ„ erics pappa i sjuntorp. myste, pratade och busade med grabbarna i nĂ„gra timmar innan vi drog oss hemmĂ„t. Ă„kte förbi boströms och köpte med oss frozen yoghurt hem till fredagsmys och kollade det sista pĂ„ idol â˜ș. 

nej nu skall jag gĂ„ upp och fixa allt innan samling. have a nice one! 
👋👋👋







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback