7 Sep. 2014

hola amigos 🐾 
ligger och kollar fotboll pĂ„ tv:n sĂ„ tĂ€nkte jag kunde skriv hĂ€r samtidigt. 
helgen har iallafall vart lugn, vilket jag kĂ€nner nu var vĂ€lbehövligt. i fredags var jag ledig och vaknade upp hemma hos Eric, tog det lite launa och vĂ€ntade pĂ„ att han skulle komma hem frĂ„n skoltrĂ€ningen. 
vid tre promenerade vi bort till dagiset för att hĂ€mta Levi, sen plockade pappa upp mig pĂ„vĂ€gen hem. duschade och Ă„t  innan vi Ă„kte ner till lödöse igen och hĂ€mtade upp eric för att sedan Ă„ka med familjen och kolla match i trollhĂ€ttan. 
vinst blev det ocksĂ„!! 🙏 (fighfive symbol)
 efter det köpte vi med oss Thai hem 
🙌🙌🙌 
vart sugen pĂ„ det hela veckan! sĂ„Ă„ gott! 
sedan gick vi och la oss hyfsat tidigt. 
eric skulle spela match och jag jobba. 
direkt efter jobbet pĂ„ lördagen gick jag hem och slĂ€ngde i mig lite mat och sen direkt ner till matchen. hann nĂ€stan se hela innan vi sjĂ€lva hade samling i lödöse. dock tappade dom ledningen och torskade nĂ€r vi hade gĂ„tt.. vilket jag inte riktigt fatta? det sĂ„g ju stabilt ut. eller? 
wellwell, vi mötte iallafall BorĂ„s hemma pĂ„ tingevi och spelade 1-1. 
tycker dock vi skulle haft med oss tre poĂ€ng, men det spelar ingen roll nu. inte jĂ€ttenöjd med min egen insats, men gick vĂ€l okej. fick gjord ett mĂ„l iallafall! 
efter matchen hĂ€nkade eric med mig hem och det bjöds pĂ„ grillat och đŸ”« tĂ€vling. vilket jag inte var en hejare pĂ„ haha.. 
kollade film och myste resten av kvĂ€llen. och det var perfekt eftersom jag jobbade hela dagen idag (söndag). 

imorgon Ă€r jag ledig sĂ„ fĂ„r se vad jag hittar pĂ„, ingen söndagsĂ„ngest hĂ€r inte 😚 
bara lite papper jag mĂ„ste fylla i till jobbet, men det gĂ„r fort. 
nu ska jag krypa till kojs och lyssna pÄ musik.
sweet dream đŸ’«


anabola larv? 🐛🐛 
nÀÀ, vad larvigt.. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback