UPDATE.

hello igen! 🐱 
inte bloggat pĂ„ ett tag sĂ„ kĂ€nde att det var dags nu. vet inte riktigt vart jag ska börja och vad ni vill veta â˜ș 
kanske kan börja med att berĂ€tta lite om helgen iallafall! 
i lördags gick vi upp tidigt hĂ€r hemma för att Ă„ka till alingsĂ„s och kolla nĂ€r lilleman spela cup. dom vann alla matcher och blev dĂ€rmed etta i gruppen, vilket resulterade till att dom gick vidare till nĂ€sta helg (denna som kommer). sĂ„ det va kul! 👏 
efter cupen strosade jag, mamma och Emilia runt pĂ„ torget och kollade lite i butiker. fick med mig ett armband och nytt solpuder hem, eftersom mitt förra gick sönder.. â˜ș 
nĂ€r vi kom hem duschade jag bara och gjorde ordning mig till kalaset för birkan! hĂ€ngde dĂ€r resten av kvĂ€llen/natten ocksĂ„ 😙 mos! 
pĂ„ söndagen vaknade jag upp brevid favoriten. efter nĂ„gra timmar bestĂ€mde vi oss för att Ă„ka in till stan. sĂ„ efter vi kĂ€kat lunch med hans familj och fixat oss osv tog vi wrappen in (erics 🚙💹) hehe. började med att vi kollade runt lite i affĂ€rer, och eric köpte fm-sĂ€ndare till bilen! efter det hĂ€mtade vi ut vĂ„ra biobiljetter pĂ„ bergakungen och fortsatte sedan bort mot bamboo för att Ă€ta. var jĂ€ttelĂ€ngesen jag var dĂ€r och maten/buffĂ©n var sĂ„Ă„ god! 👅👅👅 
mĂ€tta och kĂ€ra promenera vi Ă„terigen bort mot bion för att kolla pĂ„ Dracula Untold! och jag hade ganska lĂ„ga förvĂ€ntningar pĂ„ filmen.. men den va helt klart sevĂ€rd! fet rulle som jag rekommenderar! 😄👌 
sedan tog vi wrappen hem. resten Ă€r historia hehe. 
en perfekt söndag iallafall 💎. 

idag fick jag Ă€ntligen införskaffat mig silverschampoo, sĂ„ jag kan fĂ„ ur mina varma toner i hĂ„ret. fĂ„r hoppas det funkar bara.. 
nu har jag precis kollat klart sverige-tyskland dĂ€r vi tyvĂ€rr förlorade. skulle egentligen pĂ„ möte men det blev flyttat till imorgon.. sĂ„ nu vĂ€ntar jag bara pĂ„ att erics trĂ€ning ska sluta sĂ„ vi kan mysa. orkade inte skriva allt som hĂ€nt, hoppas det duger! 😊 
nu skall hĂ€r göras te, puss 🍁. 

lite pic's med 








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback