H E L L O

lite uppdatering! 
för att inte jag ska trötta ihjäl er med långa texter skriver jag kortfattat 😊. 
HELGEN var både bra och lite mindre bra...hehe..
på fredagskvällen blev det en spontan bio med emilio, eric och filip. 
vi kollade på the maze runner och den var fet! klart sevärd! 👌. 
på lördagen åkte vi och kollade skepplanda på förmiddagen. 
sedan fest i älvängen på kvällen efter lite förkrök hos emblap, och där var det kul som vanligt! 💃 

söndagen vaknade jag upp och mådde som jag förtjänade.......haha hemsk!
gick iallafall och kollade på LNIK som spelade match och efter det åkte jag och eric på kalas🎈. 
påvägen hem köpte vi med oss Thai och bara myste hemma. 
var heelt död, skämtar inte.
måndagen var jag på utbildning om autism från 9-15 📚. del 2/3, så har en utbildning kvar! man lär sig så mycket på dessa träffar, sjukt intressant och lärorikt! 

träffade erka när jag slutade, vi hitta en serie och började kolla på den! 
Gotham heter den och verkar grym 
🙏🙏🙏 
idag, tisdag har jag jobbat och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik samtidigt som jag laddar ett avsnitt. 
ikväll är det inomhusträning och jag HOPPAS dom fixat mål till dess.. 
kanske sover hos erka efteråt, ledig imorgon som det ser ut nu så det hade ju passat bra ☺️. 
nu skall jag kolla Gotham! 
peace ✌️


kommer hem från en tuff dag på jobbet och det är städat och bäddat på mitt rum... 
dom små grejerna är så sjukt uppskattade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback