#17

klippte håret och färga det i tisdags 👌 ser ljusare ut på bilderna än vad det är i verkligenheten. 
men jag är nöjd, lite ovant bara. kanske ljusar upp det lite i längderna framöver 😇. 
(och ja, michaela tvingade på mig lockar haha ;-) 

kvällen var jag, som ni kanske redan vet och provtränade för div 1 laget Åsa IF som också har samarbete med KDFF i elitettan. 

hur det gick och kändes? 
jo, alltså.. det gick väl helt okej 😊 svårt och säga liksom, men känslan var bra. 
ovant och komma ut på konstgräs igen med en helt ny grupp och övningar jag aldrig gjort innan. 
men jag ångrar inte att jag gjorde det! högt tempo från början till slut. spelarna var hur sköna som helst och allt flöt på bra! ☺️ dock har jag ABSOLUT INTE bestämt hur jag vill/ska göra framöver. tog chansen och testade på det bara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback