SWEET DREAMS.

ligger i sängen och tänkte skriva ett 
inlägg lite snabbt innan jag somnar. 

idag spelade vi match borta mot sollebrunn där vi plockade med oss tre poäng hem! ⚽️🌟
vinst med 4-0 och bud på fler. 
och vad jag tänker, var vinsten viktigare än vad vi tror efter "fiaskot" i seriepremiären! så skön känsla när det börjar släppa mer och mer. 
åkte sedan hem och tog det lugnt med jessie j, skogslund och big F. lagade (mamma och christer) tacos och sedan åkte vi ner till lödöse för att kolla film hemma hos filip. 
fick även ett samtal från ttela som frågade om matchen osv! kul! 

nu ska jag sussa kudden. natti 💗



du gör min dag, varje dag. 
jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback