TJOFLÖJT ☀️🌸🌸

slänger in ett inlägg medans jag smälter maten (tacos som jag lagade till familjen). ska snart börja göra ordning mig och vänta in jessica för att sedan promenera bort till bk för att föra lite innan vi drar vidare någonstans.

idag vaknade jag upp brevid honom med stort h. duschade och åt frulle snabbt innan vi blev upplockade av filip för att åka och kolla på LNIK-älvängen! efter att vi glassat i solen mestadels hela dagen åkte jag och emilio hem för att käka, dvs just nu. 
☀️
gårdagen bjöds det på grill och chillkrök hos my, mosigt som satan! 
slänger in några bilder från igår och idag. nu ska jag fixa mig lite och ringa mina homies, puss. 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback