H E L L O

helgen far förbi lika snabbt som det blåser ute. i fredags tränade jag lite lätt från 18:00-19:40 i barran, kände för att springa av mig lite träningsvärk från intervallträningen i veckan som satt i benen. efter det plockade vi upp erico och åkte hem till mig, åt tacos och bara tog det lugnt iochmed att jag hade match på lördagen! 
matchen spelades borta mot ahlafors där vi vann med 6-1. egentligen ingen bra match för min del, men glad att vi vann och att jag var inblandad i några av målen. på kvällen efter vääldigt många om och men slutade det med att vi åkte till woodback i skepplanda. vart faktiskt rätt nice där och jag hade kul,  träffade många som jag inte pratat med på länge osv osv,  
fick somnat brevid gos när jag kom hem sen också. +++ till det. 
söndagen var väl lugn. vaknade, pratade om gårdagen, badade, åt frulle och sen iväg till vännersborg för att kolla på lilleman som spelade match. vann gjorde dom också! sweet! 
hoppade av i lödöse på vägen hem och träffade mina homies en pyttestund innan jag promenerade bort till huset som ser ut som en sockerbit hehe. kollade sista på arsenal-tottenham med hans familj och sen gjorde vi kvällsmat och kolla det sista på shutter iland som vi börja på i fredags. mosigt! 

just nu är jag hemma och har precis ätit lunch..kom hem för kanske en timma sen ungefär. skall fixa massa papper som jag måste fylla i och skicka in, så ska inte skriva mer. hörs peeps 🌸 

bilder från lördagen | 












fasen va bra ni är 💎

Kommentarer
jullebullebajs säger:

<3<3<3<3<3<3

2014-03-24 | 15:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback