HELLO SUNSHINE

klockan är nu 7. solen skiner och grillen är igång. tanken är att äta lite gott och sen åka upp till pbo där några homies ska hålla till, lutar väl mer åt volleyboll än att bada hehe ☺️. 

i måndags passade vi på att åka ut till havet, brygghäng i grötån blev det med Elina, Emilia och Tilda. nice! ☀️ 

igår var jag ute en stund innan jag åkte in till stan för att lämna tillbaka en klänning och kolla efter en bikini jag tänkt köpa, dock fanns inte min storleken kvar så fick vänta med den.. köpte iaf en sub och åkte med papps hem. sen på kvällen var det träning som vanligt, och den gick väl okej!  
nu ska jag äta grillat med familjen.

puss 🌸🌸🌸












sista bilden. skalet är ju tvärballt!
 🍉🍉🍉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback