BIOFREDAG đŸŽ„

hola amigos! 

idag var det biofredag och vi kolla pÄ jack ryan som hade premiÀr. hade inte sÄ höga förvÀntningar pÄ filmen men fasen va bra den va! sÄ den ska ni se! btw, sÄ Àr det faktiskt vÀldigt mÄnga bra filmen som kommer/gÄr pÄ bio nu?

well well, subway fick vi kĂ€kat innan bion idag ocksĂ„, vilket alltid e niceeee. 
efter filmen var tanken att jag skulle ta tÄget och hoppa av i ÀlvÀngen hos E men sÄ blev det tyvÀrr inte. sÄ nu Àr jag hemma och ska göra ordning mig för kvÀllen.
imorgon stĂ„r slutspel i rössöcup pĂ„ schemat! :-D och ja, lite nervös Ă€r jag allt. missade ju hela inomhussĂ€songen förra Ă„ret och detta har jag bara hunnit spela 3 min......liten olycksfĂ„gel hĂ€r ja. 
hĂ„ller tummar och tĂ„r att min handled hĂ„ller imorgon! 

nej nu sÀger jag puss och godnatt peeps.









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback