18 ÅRS FEST

bjuder på lite bilder från festen! (inte mina bilder i och med att min mobil användes till musiken hela kvällen) 

men here u go. tyckte det blev en helt okej lyckad kväll med mycket dans och många underbara människor. dock lovade jag papps och hålla lite koll så drack bara ett glas vin :-) kan väl inte påstå att det såg fantastiskt ut när vi vaknade dagen efter.... jag förstår att det kommer vara spilld dricka och glasflaskor/ölburkar på nästan alla bord och ytor. men när fönsterglas krossas på kvällen från rum som jag har låst och ingen är man nog och säga till vad som har hänt utan att vi märker det dagen efter tycker jag är helt sjukt!! så på söndagen var vi tvungna och byta ett helt fönster, skruva fast ett bord och fixa lådor inne i våran garderob i hallen som någon hade rivit ner. min goose jacka var också helt täckt med tårta och lera?? åh! så ja, jag var gött irriterad igår. 

men men. man får lära sig av sina misstag, det går inte att ha så mycket folk hemma. lokalfest hade vart bättre, om ni frågar mig. 

jaja! idag kör vi iaf igång försäsongen! ska bli så nice och äntligen få träna riktigt! eller aa, nästan! då min handled börjar kännas både starkare och rörligare! 💪
löpning, fys och sen lite fotboll står på schemat! 


här är lite bilder från kvällen "ursäkta, jag har kommit fel" 😃



































ja, trots allt var det en väldigt rolig kväll! bästa av allt var att jag fick träffa och somna bredvid min E.💛


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback