SVART PÅ VITT

ligger i sängen och kollar breaking bad. trött i både kropp och huvud efter dagens fyspass som gick förvånansvärt bra, iochmed att jag vart sjuk i en vecka.
så det va kul. imorgon ska jag agera ledare för småpluttar som vill sparka lite boll och ha kul. sedan är det fotbollsträning för min egen del i älvängen på kvällen. 


förövrigt, så känns allt upp och ner. 
jag kan inte sätta fingret på vad som är fel, och det är jobbigt....
tur jag har en nyfunnen vän som orkar lyssna på mig när jag faktiskt har något och säga, inte så ofta jag delar med mig av mina känslor om man säger så. vilket jag borde. så ja, tack. 
nu: BB 
natti 🌙



slängde ihop ett collage btw. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback