LITTLE BY LITTLE

hello!
inte skrivit av mig på ett bra tag nu p.g.a många olika anledninigar.
stängt några dörrar för att kunna öppna nya, och som jag sa i ett tidigare inlägg så känns det faktiskt bra.
trots allting som har hänt/pågått dem senaste veckorna. 
helgen var lite upp och ner. fotbollsmatcher, alla hjärtansdag middag, spel, skratt, helt underbara männskor, men också problem. tror dom flesta som faktiskt läser min blogg förstår precis vad det handlar om.
och därför vill jag inte gå in mer på det...så nu lägger jag det bakom mig och blickar framåt. 
 
IGÅR: 
blev det jobb 06:30-16:00.




när jag kom hem kirrade jag lite mat och försökte vila en stund. vilket gick sådär, hehe.
senare på kvällen blev det att vi gick hem till pappa ett gäng och kollade arsenal-bayern. nice!
pauseunderhållning bjöd emilia på med! haha ler bara jag tänker på det! du e (var) goo
 
 
 
IDAG: har jag fixat massa som var tvungen och göras. papper om handledsfrakturen, sjukgymnasten osv osv. 
självklart kollat en del på OS också. seriöst, vad hände med damkronorna? schweiz vänder 0-2 till en 4-3-seger och tar medaljen från sverige. tråkigt!
well well, skall snart hem och 17:45 är det dags för träning. hoppas det går lite bättre idag än i tisdags! 
hejdooo godingar. 
 
 
vill slippa vara rädd om handleden hela tiden, sjukt trött på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback