NEW SHOES đŸ‘ŸđŸ‘Ÿâšœïž

vĂ€lkommen fredag 😄 
har jobbat och vart pĂ„ utbildning idag, Ă€ntligen fĂ„tt min delegering med! kanon! efter utbildningen plockade pappa och Eric upp mig och vi Ă„kte in till stan. vĂ€l dĂ€r gjorde vi nĂ„gra Ă€renden och kollade efter fotbollsskor. fick med mig ett par svarta adidas hem, vilken jag absolut inte tĂ€nkt mig. men dom satt sĂ„ skönt pĂ„ foten sĂ„ kunde inte motstĂ„, sen var det rea pĂ„ dom med sĂ„ dom kostade 1 499:- ✌ 
har försökt att gĂ„ in dem nu innan trĂ€ningen lite, men ögonen orkar inte hĂ„lla sig uppe lĂ€ngre sĂ„ tĂ€nkte ta en pn... kan kanske göra en liten respons pĂ„ skorna efter trĂ€ningen, nu nĂ€r jag testat nĂ„got annat Ă€n vapor! 










rĂ€tt schysst! 

krubbish 😜 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback