MOON

jobb 06:30-20:15 today, så sitter just nu på rasten och äter lite frukost o skriver här 😊. hörde precis att matchen ikväll blev inställd pga vattensjuka planer, vilket är bra för mig så jag slipper missa den! missar min egen träning dock, men det är sånt man får ta. 

lördags spelade vi bortamatch mot sjömarken som vi vann med 3-2. 
inte nöjd överhuvudtaget med min egen insats, men vi gjorde det vi skulle och fick med oss tre viktiga poäng! 
på kvällen blev det kräftskiva hos Matilda och Bella i skogen 🍤🎉 var väl helt okej, åkte hem runt ett så var rätt lugnt. 
 söndagen vaknade jag brevid min erka som jag denna dag har vart tillsammans med i en månad. och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. det är obeskrivligt. du är obeskrivlig. fasen vad jag älskar dig 💗. 
en månad för mig blir ganska så speciellt, med tanke på att jag aldrig haft ett riktigt förhållande innan ☺️. 
vi bestämde oss iallafall för att åka in till stan på kvällen. 
blev att vi åt middag på ballaste restaurangen moon som ligger innan järntorget. beställde in thai-rätter och bara myste. 
sen tog vi vagnen bort till bergakungen för att kolla den nya turtles filmen! och om den va bra, sevärd helt klart!! 
efter det lunkade vi bort till tåget och åkte till älvängen där emilio hämtade upp oss. somnade sedan hos eric med världens största leende på läpparna. 
en helt fantastiskt dag. 
🌸🌸🌸

slänger in lite bilder från dagarna 👇
 
kräftskivan 













moon 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback