EFTER REGN KOMMER SOLSKEN 🍁

klockan Àr nu kvart i sju och jag ligger och vÀntar pÄ skjuts ner till lödöse. tÀnkte mysa lite med eric pÄ vÄr lediga dag.
annars sĂ„ har jag inte gjort sĂ„ mycket idag, fixade en toast imorse och sedan promenerade jag bort för att passa hilo en stund tills pappa kom hem đŸ¶ 💕. 
kanske dags och Ă€ta nĂ„t nu igen dĂ„? 
 ibland glömmer jag av och Ă€ta bara sĂ„dĂ€r, och tro mig, jag gillar mat! inte det, glömmer av mig bara... skĂ€rpning! 

well, ska ringa lite samtal nu, hörs kanske senare eller imorgon. 👋👋👋  




en elefant hade jag velat tatuera in! 
lite i detta stuket kanske? finns vĂ€ldigt mĂ„nga schyssta i olika varianter. 
en favorit nedanför. fast isÄfall bara huvudet, och kanske lite mindre detaljer för att göra den till sin egen.
drömfin 😍




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback