9/8-14

goodmorning sunshine 🌞 
ligger i sĂ€ngen och lyssnar pĂ„ lite musik i vĂ€ntan pĂ„ pappa som Ă€r nere o köper frulle. trĂ€ningsmatch idag mot vĂ„rat P16, hehe fĂ„r vĂ€l se hur det gĂ„r â˜ș. 

igĂ„r fyllde min favorit person pĂ„ denna jord hela 18 somrar! 🎈💗🎉🎉 






sÄ den spenderades mest hos Eric, han fick vakna upp till skönsÄng, frukost pÄ sÀngen och fina presenter! Ät sedan god mat och satte upp partytÀltet till idag. vid kl 4 Äkte jag hem för att trÀna, körde ca 1h som vanligt innan match och Äkte sedan upp till Edet för att kolla derbyt. som det tyvÀrr blev förlust i.....
nu ska jag packa min vĂ€ska och Ă€ta, samlas 10:45 och spelar 12:00. sen hem till erka pĂ„ slĂ€ktkalas 😄 
kĂ€nns som en bra lördag! 
puss. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback