ATL-CHE

dessa senaste dagarna har vart helt underbara. ☀️ är framme, jag har fantastiska vänner och Eric som bara gör mig lyckligare för varje dag som går.

❤️



tänker inte gå in så på mycket vad som hänt när jag inte bloggat, då alla som faktiskt läser min blogg vart med i händelserna. ingen storbloggare direkt 😉 nog om det. 
sitter och kollar på semifinalen i CL nu, tänkte fixa nått och käka. idag var det träning as usual, första träningen på a-plan, var väl inte världsklass på den plan direkt. men känslan var skön. 
dock har träningarna/matcherna nu det sista inte gått särskilt bra... vill att det ska släppa innan serieprämieren nu på lördag. (HEMMA MOT SKEPPLANDA!) 
⚽️⚽️⚽️
nu ska jag käka och vara lite social med dom andra. puss. 



måste införskaffa mig nya fotbollsskor 😢 buhuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback