ALL OF ME

goddagens! 
dricker en smoothie och tänkte byta om lite lätt snart. kom precis hem från fotograferingen i lödöse med laget. 
ska alldeles strax åka iväg igen till älvängen för att kolla när mitt lag spelar, då jag inte kan vara med idag pga att jag är snuvig och har ont i halsen.... känns sjukt tråkigt! men vill gärna bli frisk så jag faktiskt kan träna på träningslägret. 

i fredags var det chillkrök i Edet hos felix, så blev att vi hängde där. trevligt! 
igår tog jag det lugnt hela dagen, var med Eric, åt god middag och sen kollade vi film hos Elina på kvällen (skräckfilm😷) primaprima! 

blir upplockad om fem minuter så får göra ordning mig nu, pusshej 😊 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback