DEGO.

godkväll! 
just nu ligger jag i sängen och lyssnar på håkan medans jag laddar en film, är inte dåligt trött idag. shit. och lite ont i magen på det är ingen fantastisk kombo...
well, går väl säkert över tills imorgon.
igår spelade vi sista hemma matchen för iår, tyvärr slutade den med en förlust. 0-3 blev det tillslut, vilket jag inte tycker speglar matchbilden. men dom sätter sina målchanser och det gjorde inte vi denna gången, surt! 
efter det var det lunch och sverigematchen med laget i vårat klubbhus, dock gick vi hem till bk för att se andra halvlek då bilden va rätt kässss.
efter det körde papps ner oss till jessica där vi fixa oss osv och sedan drog vidare på ferre i älvängen, inget speciellt där. chillkrök med världens sämsta musik haha! 
blev dock bättre sen ;-)
lite efter två började jag och emil gå hem till honom via en riktigt skum genväg haha, men fort gick det! 
på morgonen ringde klockan nio och det var dags att gå upp, emil skulle spela match och jag åkte ner till stan för att köpa laddare och lilleman ett nytt xbox. 
har inte gjort så mycket mer idag, kollat fotboll, lagat söndagsmiddag till min fina familj och nu ska jag kolla film. 
är väl helt okej för en regnig tråkig söndag hehe. 
puss






fick en alldeles egen cola från nicke efter matchen, jättegulligt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback