HELGEN

tänkte skriva lite om vad jag har hittat på under helgen!
i fredags åkte jag hem till emil en stund, när klockan blev halv sju tog vi tåget ner till stan för att äta middag och kolla på bio! hur mysigt som helst! 
vi kollade på white house down och den var faktiskt riktigt bra, väldigt lång dock så klockan blev rätt mycket innan vi kom hem. på lördagen ringde emils alarm halv 8 och han skulle åka å jobba, jag somnade om en timma och sedan gick upp för att ta tåget till lödöse där vi skulle samlas för att åka och spela match! bortamatch mot bergdalen som vi tyvärr förlorade med 2-1.. men men, inget och deppa över! 
efter det var det raka vägen hem för att käka och göra ordning oss för matildas överraskingsfest!! blev himla lyckat (har jag hört då jag kom typ fem minuter sent pga skjuts) så det var nice! 
när klockan blev elva drog nästan alla vidare på fest i lödöse, var faktiskt ganska nice där! hyfsat mycke och roligt folk! 
vid halv fyra tror jag vi drog oss hemåt. tänker inte skriva hur här haha! 
fint nattbesök fick jag också! haha en glad lite halvfull emil kom hit :-) 
på söndagen gjorde jag inte mycke alls, var trött konstant hela dagen.. 
wellwell, blev faktiskt en sjukt go helg! så tack alla inblandade, ni är allt bra fina!
puss. ♡


haha du är så fantastisk!!👆







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback