TRE APOR

fredagen. 
igår spenderades morgonen och förmiddagen på sjukhuset, kom dit och tog bort mitt gips för att sedan magnetröntga handleden. fick ligga helt kaos med armen i den grejen man åker in i så det gjorde ont hela tiden, som tur var gick det hyfsat fort. 
efter det skickades jag ner till ortopeden igen för gå igenom röntgenbilderna och ta beslut om operation. blev ju som sagt ingen så jag fick gipsa om armen och åka hem :-) 
allt detta låter som det går rätt snabbt och flyter på, men denna väntan som är mellan varje mottagning är så sjukt långtråkig! 
tur det fanns massa go fika hehe. 
på kvällen var tanken att kolla LN70 men matchen blev inställd! 
segt för dom.. ist åkte jag, emilio, tilda, morriz och malin ner till strömberg där hon och jessica var å vi käkade pizza för hela slanten! efter idol, spilld dricka och pommes över hela golvet (haha) drog vi vidare upp till jessica med några andra. 
chillkrök kan man väl kanske sammanfatta kvällen med? 
tjöt, musik och lite ölspel! 


körde lite rehab förut och cyklade i 30 min + några få övningar. nu är jag färdig duschad och snart ska vi börja laga lite familjemiddag här hemma! riktigt nice! 
får se lite vad jag gör ikväll, inget bestämt ännu. beror lite på hur armen känns också. nej kompisar, nu ska det lagas food! puss! 


haha älskar att det ser helt groteskt ut





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback