JAG SÄGER BARA DITT NAMN OM DU ÄR MIN.

herreguuuud så trött jag är.. 
hela denna helgen har jag lyckats somna alldeles för sent och det känns verkligen idag kan jag tala om. 
känner att jag kommer somna som en kung ikväll dock hehe
i fredags blev det iaf hockey, hemmagjord pizza och sen häng hos mathilda på kvällen/natten. 
slutade med att jessica sovöver hemma hos mig. på lördagen hämtade my upp oss runt ett för att fixa lite och sedan åka ner till bohus för att kolla på skår där emil lirade innebandymatch! (eller score som jag tycker att det borde heta haha!) 
vann gjorde dom också bör tilläggas! sweet! 
på kvällen, efter många om och men, blev det att jag tillslut gick med alla tjejer ut, och excet var nice som vanligt! 
och lördagen slutade mer än bra. 

jag emilia och jesper var precis borta hos papps och firade honom på farsdag med rosor och fika! mysigt!


grattis igen världens absolut bästa pappa❤️


nu ska vi kolla johan falk här hemma! hoppas ni haft en bra helg. 
fattar inte varför texten ballar ur ibland, wellwell. puss. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback