?

brukar åka hem med massa endorfiner och motivation efter våra träningar. men så blev det inte idag.. 
ett tungt och tråkigt beslut fattades att våran tränare inte blir kvar i klubben.  
jag personligen tycker det känns skit rent ut sagt! 
men får väl se vad som händer och sker framöver. 


bsldlwbdkdlsbsks, ungefär så. 
och jag tycker synd om er andra som bor här i lödöse/nygård som inte kommer kunna ha något och prata om längre. när ni överhuvudtaget inte vet någonting. men snacka kan ni. 
haters gonna hate. 






Kommentarer
tilda säger:

precis så känner jag med, tråkigt för resten av bönderna när sekten bryts menar jag..
undrar vad de kan komma med nu?

2013-11-05 | 22:00:31
Bloggadress: http://tildaamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback