TUR I OTUR

om någon undrar eller är nyfiken- 
så fick jag en kallelse till ortopedmottagningen på fredag. står inte vad eller varför jag är kallad dock? men dit ska jag. (ska ringa upp imorgon och kolla) 
får FÖRHOPPNINGSVIS reda på om det blir operation eller inte då. 
vill egentligen få reda på det så fort som möjligt, så jag kan opereras asap! 
men allt tar väl sin tid antar jag.. 

JUST NU! 
ligger jag bara och kollar på film! mamma gjorde hemmagjord pizza förut som jag åt efter jag hade vilat. får så fruktansvärt ont emellanåt och då vill jag bara ligga ner med armen i högläge. dock kunde jag sova utan problem inatt, vilket var himla skönt. 
nu skall jag fortsätta kolla på filmen och sen ph såklart, heheh.
pusselipuss. 



fika med mormor💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback