MARS

hade det funnits ett pris för sämsta uppdaterare, hade jag kammat hem det. lätt!
men som sagt, skriver när jag har tid och känner fört.
helgen har vart väldigt lugn, fredagen spenderades med familjen och sedan hos min mormor. vilket var väldigt mysigt! igår promenerade jag i det fina vädret, tog det bara lugnt och sedan åkte till älvängen för att sitta i sekritariatet på våran cup! efter det åkte jag hem till johan och sov över där :)
idag har jag inte gjort mycke alls, ångrar lite att jag inte har vart ute i solen mer då den tyvärr sällan vill vara framme.
ja väldigt lugn helg med andra ord, kanske behövdes då det kommer vara väldigt mycke framöver. vilket är roligt absolut, men ibland önskar jag det fanns mer tid så man hann med allt man ville. 
 
 
 
 
 
♥/e
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback