SUMMERBURST ☀💗

go helg!

fredags var jag i stan med my, denice, jessica och carro. vi hämtade ut mitt och mys armband, käkade på sweet coffe bar och kikade runt lite. fick med mig en fin topp från zara och ett par jeans från beyond retro. senare på kvällen kolla vi herrarnas match och sedan sverige-österrike hemma hos bk.
på lördagen var det match hemma mot skepplanda där vi spelade 2-2, vilket var sjukt roligt!!
efter det skynda vi oss in till göteborg för att rejva på summerburst hela kvällen. och OM det var fett!?! alla var så jäkla taggade och stämningen var sjuk!
summerburstbiljetten fick jag i present när jag fyllde år av mina fina vänner. och ja, dom är nog bäst i världen.
stort + är att jag fått sova med min johan hela helgen 💗

tack alla inblandande för en sjukt go helg!

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback