FIVE DAYS LEFT.

finally! nya dojjer! 
mina gamla hade nästan inga dobbar kvar därfram (slitna av konstgräset och grusplanen) så fick äntligen löst nya.
nu har jag precis käkat och ska alldeles strax packa träningsväskan, sen träning idag kl 20:20 på konstgräset i älvängen. skönt med tidiga träningar resten av veckan sen, tis-torsdag 18:15 här i nygård. sweeeeeet 
och på lördag sätter den äntligen igång! då vi har seriepremiär borta mot frisko och jag ska ÄNTLIGEN få lite speltid!!!! tror inte ni anar hur nervöst men roligt det känns, då jag pga min ledbandsskada i knät vart borta i nästan 5 månader?!? vilket känns helt sjukt.. tacka gudarna att jag har kunnat träna och bygga upp knät då de i dagensläge känns läskigt bra! 
så håll tummar och tår på lördag people :))))) nu ska lilleman ha datorn så säger hejdååååååååååå
 

 
 
 
 
♥/e
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback